Thursday, 28 June 2012

Maklumat Tatacara Pengisian Insiatif Penyelenggaran Peralatan ICT Sekolah Kelompok PKG Gopeng


Untuk Perhatian

Guru Penyelaras Bestari,Guru ICT dan Pihak Sekolah Kelompok PKG Gopeng

Makluman yang diperlukan dalam pengisian Insiatif PeyelenggaranPeralatan ICT Sekolah Kelompok PKG Gopeng

1.          Mohon kerjasama pihak sekolah mengenal pasti peralatan ICT Sekolah (Hak Milik Kerajaan sahaja).

·         Jumlah peralatan ICT yang dibekalkan oleh pihak Kementerian SAHAJA
·         Kemaskini dan semak Kew Pa 2 atau borang 312 (Jika Masih Ada), pastikan butiran didalamnya dikemaskini dengan keadaan semasa.
·         Jika tiada Kew Pa tersebut sila wujudkan dengan kadar segera.
·         Kew Pa tersebut perlulah disahkan oleh pihak Pentadbir Sekolah.

2.          Pihak Sekolah perlulah mengenalpasti peralatan ICT (Hak Milik Kerajaan) yang telah membuat Laporan Kerosakan didalam Support Tiketing System STS pelaporan masalah peralatan ICT Sekolah.

3.          Sekiranya pihak Sekolah telah mengenalpasti peralatan ICT (Hak Milik Kerajaan) di dalam STS.

·         Sila semak No. tiket,
·         Status peyelenggaran (sudah/ belum);
·         Dan nyatakan didalam borang Insiatif Penyelenggara ICT.
·         Sekiranya adalah masalah mengenai maklumat didalam STS, permasalahan peralatan, dari syarikat atau segala permasalahan sila nyatakan diruangan Cacatan didalam Borang Insiatf Peyelenggaran Peralatan ICT tersebut.

4.          Mohon kerjasama Sekolah KELOMPOK PKG GOPENG untuk pengisian maklumat tersebut.

p/s Borang Insiatf Peyelenggaran Peralatan ICT tersebut hendak dihantarkan semula kepada pihak PKG Gopeng atau E-mail ke pkgopeng05@gmail.com  sebelum atau pada 6 Julai 2012, Jumaat 5.00 Petang.